ЧЗВ

Имате въпроси?

Ще се радваме да се обърнете към нас директно:

Въпроси за SERVICE all-inclusive
+359 888 574 208 (veselinova@festool.bg) или +359 888 989 917 (yankov@festool.bg)


Festool оторизиран сервиз за ремонт

Каи Тех ООД, София ул. Подуево 11 

02 958 66 83;0886 46 66 86,088 709 71 16 или 

festool@kaitech.bg

Можете да ни откриете през работните дни от 8:00 до 17:30 ч. 


Може би ще откриете своя отговор в нашите FAQ.

- Моля, изберете -

SERVICE all-inclusive

Какво е SERVICE all-inclusive?
За нашия сервизен пакет SERVICE all-inclusive сме разработили услуги, които са логично насочени към изискванията на Вашето работно ежедневие. За да можете да се възползвате от услугите "36 месеца безплатен ремонт", "36 месеца защита от кражба", "10 години гаранция за резервните части" и "7 дни тестване без риск", трябва да регистрирате безплатно своя инструмент в рамките на първите 30 дни след покупката.

Как мога да се регистрирам за SERVICE all-inclusive?
Можете да регистрирате инструмента си в рамките на първите 30 дни след покупката съвсем лесно
on-line на адрес www.festool.bg или да помолите вашия специализиран търговец с регистрацията.

Плаща ли се за SERVICE all-inclusive? 
Не, SERVICE all-inclusive е включен в продажната цена на
Вашата машина и така е гарантирано безплатен за Вас. Има само едно условие: Трябва да регистрирате своята машина в рамките на първите 30 дни след покупката за SERVICE all-inclusive.

Ще получа ли потвърждение за регистрацията за SERVICE all-inclusive?
Да, ще получите след регистрацията сервизен сертификат от нас – по
e-mail (ако сами сте регистрирали инструмента) или по пощата (ако Вашият специализиран търговец е извършил регистрацията вместо Вас). Моля, съхранявайте този сертификат внимателно, за да можете да го покажете в случай на нужда от сервизиране.

Важи ли SERVICE all-inclusive за всички продукти на Festool?
SERVICE all-inclusive важи за всички машини на Festool и за допълнителни подбрани продукти. Дали даден продукт може да се регистрира за SERVICE all-inclusive ще познаете по картата SERVICE all-inclusive, която е приложена към всеки систейнер или кашон. Освен това можете да прочетете на нашата интернет страница в техническото описание на продуктите ни дали е възможна регистрация.

36 месечна защита срещу кражба.

Машината ми бе открадната от строителния обект/от автомобила. Важи ли въпреки това защитата от кражба?
Дори и ако уредът е бил откраднат от автомобила или на строителния обект, Вие ще получите в рамките на 36 месеца след покупката чисто нов уред – срещу срещу 200 лв. самоучастие (вкл. ДДС).

Какво да правя, ако mашината ми е открадната?
Важно е да спазите валидните срокове. Трябва веднага след кражбата да докладвате машината като открадната пред полицията. След това в рамките на 5 дни представете на Вашия специализиран търговец жалбата заедно с Вашия сервизен сертификат. След като проучим случая, ще изпратим на Вашия специализиран търговец новия уред и Вие ще можете да го вземете от него срещу самоучастие от срещу 200 лв.

Пропуснах срока от 5 дни. Важи ли въпреки това защитата от кражба?
За съжаление не! Можем да Ви предложим тази услуга само ако спазвате нашите срокове. .

Има ли моята заменена машина пълно право на всички услуги по SERVICE all-inclusive?
Вашият резервен уред получава SERVICE all-inclusive за остатъчния период на валидност на същите за откраднатата машина. Т.е. ако Вашият инструмент напр. е бил откраднат след 2 години, Вашата заменена машина ще се възползва от SERVICE all-inclusive за оставащата година. В такъв случай регистрирането ще поемем вместо Вас и ще Ви изпратим нов сервизен сертификат. Тъй като всеки инструмент само веднъж може да се възползва от защитата от кражба, тази услуга отпада за резервната машина.   

7 дни пробен период без риск

Какво трябва да направя?
Единственото условие е да регистрирате директно след покупката своята машина за SERVICE all-inclusive. След това можете да го тествате на спокойствие и в рамките на 7 дни след покупката да го върнете на Вашия специализиран търговец, ако той не отговаря на Вашите очаквания. Естествено, ще Ви възстановим цената на закупуване.

В условията за SERVICE all-inclusive е посочено, че инструментът може да е "леко използван". Какво значи това?
Ние бихме искали да Ви дадем възможност да използвате нашите инструменти при реални условия. Ето защо нашите инструменти могат да се проверят обстойно във Вашето работно ежедневие и така да установите бързо, дали те отговарят на Вашите очаквания. Моля, имайте предвид, че трайно тестване за индустриални цели не се разрешава.
Важно е да върнете инструмента в пълния обем на доставката.

10 годишна гаранция за наличност на резервни части

Какво се случва, ако дадена резервна част в рамките на 10 години вече не е на разположение?
Ние Ви гарантираме, че ще държим на склад резервни части за Вашия инструмент минимум 10 години след края на производството. Ако все пак не успеем да спазим това обещание, Вие безплатно ще получите нов електрически инструмент в замяна.

Ако след изтичането на 10-те години гаранция за резервни части няма резервна част за моя инструмент?
За много инструменти имаме на склад резервни части и за много по-дълги периоди от 10 години след края на производство.

Трябва ми резервна част. Какво трябва да направя?
Подходящи резервни части за Вашата машина ще откриете в нашия каталог с резервни части. Тук можете на базата на модела на машината и номера на частта (TNR) да потърсите резервни части и да ги поръчате по телефона от нас. Моля, имайте предвид, че нашите машинимогат да се ремонтират изключително и само от упълномощени работилници и при ремонтите могат да се използват изключително и само оригинални резервни части. Само тогава се гарантира безупречна и сигурна функция след ремонта.

  • SAI

    SERVICE all-inclusive

    Четири сервизни услуги, за да можете да се концентрирате само върху работата си.

    Научете повече
  • Festool ремонт

    Festool ремонтен сервиз

    Трябват Ви 5 минути.

    Научете повече
  • Festool познания

    Така стават нещата

    Разрешаване на специални задачи, оптимално използване на Festool продуктите и много други.

    Повече познания

*на локалната тарифа на българските тел. оператори