Общи положения

    Моето ново местожителство се намира в друга страна. Мога ли да продължа да ползвам съществуващия си MyFestool акаунт?
    Това зависи от Вашето ново местожителство. Можете да продължите да разглеждате данните в MyFestool, но предложението и обемът на услугите на MyFestool и на гаранция all-inclusive1 зависи от Вашето местожителство и може да варира според страната. Това значи, че при определени обстоятелства няма да можете да използвате всички сервизни услуги. Например ние не предлагаме онлайн възлгане на ремонт във всички страни. Какви услуги са на разположение във Вашата държава ще откриете в условията за използване на MyFestool и в гаранционните условия на съответната Festool уебстраница на Вашата държава. Преглед на всички държави ще откриете на www.festool.com.
    Какво е MyFestool?
    MyFestool е Вашият безплатен личен клиентски акаунт, който можете да достигнете от нашия уебсайт или нашите Festool приложения. MyFestool е достъпен както за частни, така и за фирмени клиенти. Там на Ваше разположение има различни услуги. Можете напр. да регистрирате Вашите инструменти за гаранция all-inclusive 1, да разглеждате Вашите регистрирани инструменти и тяхната гаранция и да търсите принадлежности и резервни части за инструментите си. Освен това Ви предлагаме възможността да изготвите списък на желаните от Вас продукти. Фирмените клиенти получават от нас разширена сервизна оферта и могат да канят своите служители в MyFestool (без съществуващ MyFestool акаунт).

    Регистриране

    Получих писмо с покана, респ. покана по имейла: Как да създам с това MyFestool акаунт?

    За да можете да виждате в MyFestool акаунт Вашите вече регистрирани машини в прегледа на машините и да ги управлявате, ние подготвихме за Вас MyFestool акаунт, който Вие с помощта на изпратеното до Вас писмо с покана можете да създадете чрез индивидуалния код за покана.

    1. За да активирате Вашия MyFestool акаунт, сканирайте QR кода или въведете следния уеб адрес: https://login.festool.com/myfestool.
    2. Изберете държавата си и въведете следните данни: имейл адрес, парола, както и въведеният в писмото код за покана в долния формат: AAA-BBB-CCC-DDD. Потвърдете след това условията за плзване на MyFestool.
    3. Ще получите на посочения имейл адрес имейл за потвърждение. Щракнете тук върху "Потвърдете регистрацията в MyFestool". Моля, имайте предвид, че линкът е активен 30 дни след получаване на имейла. Ако превишите този срок, ние молим да стартирате наново процеса на регистриране.
    4. Моля, впишете се във Вашия акаунт с Вашите данни за достъп.
    5. Попълнете данните си в задължителните полета (телефон-пин, частен/фирмен-> име на фирма, обръщение, собствено име и фамилия).
    Как да създам MyFestool акаунт: през уебсайта?
    1. Извикайте долната Интернет страница: www.festool.bg/MyFestool и щракнете върху "Създаване на нов акаунт".
    2. Изберете държавата си и въведете следните данни: имейл адрес, парола и потвърдете условията на ползване на MyFestool.
    3. Ще получите на посочения имейл адрес имейл за потвърждение. Щракнете тук върху "Потвърдете регистрацията в MyFestool". Моля, имайте предвид, че линкът е активен 30 дни след получаване на имейла. Ако превишите този срок, ние молим да стартирате наново процеса на регистриране.
    4. Моля, впишете се във Вашия акаунт с Вашите данни за достъп.
    5. Попълнете данните си в задължителните полета (телефон-пин, частен/фирмен-> име на фирма, обръщение, собствено име и фамилия).
    Забравих паролата си. Какво мога да направя?
    1. Извикайте следната Интернет страница: www.festool.bg/MyFestool.
    2. Щракнете върху "Нулиране на парола" и въведете своя имейл адрес.
    3. Ще получите имейл, чрез който ще можете да зададете нова парола.
    Не съм получил имейл за потвърждаване на моята регистрация в MyFestool. Какво мога да направя?
    Моля, проверете папката за рекламни материали и спам на Вашата пощенска кутия или използвайте функцията за търсене чрез търсене на "МyFestool". Aко там не откриете имейла за потвърждаване, моля, свържете се с нашата клиентска гореща линия на Festool в Контакт.
    На какви условия трябва да отговаря моята парола за регистриране в MyFestool?

    Вашата парола трябва изпълнява следните критерии:

    • да се състои от минимум осем знака
    • да има малки и главни букви
    • да съдържа най-малко една цифра и специален знак

    Обработка на профил/изтриване на акаунт

    Мога ли да променя езика на моя MyFestool портал?
    В многоезичните държави предлагаме функция за промяна на езика в заглавния ред на Вашата MyFestool област. Функцията "Промяна на езика" в профила за съжаление не е на разположение. Ако има такава нужда, обърнете се към нашата клиентска гореща линия на Festool в Контакт.
    Как мога да изтрия моя MyFestool акаунт?
    Можете по всяко време да изтриете Вашия MyFestool акаунт в менюто в "Моят профил". Когато MyFestool акаунт се изтрие, се изтрива и съществуващото съгласие за реклама. Вашите регистрации за гаранция обаче ще останат, тъй като ние се нуждаем от данните за уреждането на гаранцията. Вашите данни ще се анонимизират след изтичане на гаранционния срок (10 години гаранция за резервни части). При изтриване на Вашия MyFestool акаунт освен това ще поискаме Вашето разрешение за запазване на Вашия имейл адрес за редките случаи, в които трябва да дооборудване или отзовем някоя от продаените Ви/регистрирани машини.
    Мога ли да променя моя MyFestool акаунт от частен на фирмен или от фирмен на частен?
    Промяна на MyFestool акаунта от бизнес на частен и обратно за съжаление не е възможна. Ако имате съответната нужда, свържете се с нашата клиентска гореща линия на Festool в Контакт.

    Компания редакция

    Как да добавя нов служител?
    1. Впишете се на следния линк www.festool.bg/MyFestool в MyFestool.
    2. Функцията за канене на служител ще откриете след регистрация във Вашата лична MyFestool зона на "Компания редакция" или на този линк: www.festool.bg/myfestool/компания-редакция.
    3. Въведете тук имейл адреса на Вашия служител. Моля, имайте предвид, че за изпращането на покана не е нужно да има MyFestool акаунт. Сега ще се появи имейл адреса на служителя в прегледа със статус "Отворен".
    4. След като служителят потвърди поканата и попълни данните си в MyFestool акаунта, статусът в прегледа се променя на "Потвърдено". Служителят сега може да вижда всички машини на фирмата и да използа други функции.
    Получих покана от колега. Какво трябва да направя, за да я потвърдя и да създам MyFestool акаунт?
    1. Когато сте поканени в MyFestool, ще получите имейл. Потвърдете поканата като щракнете върху "Потвърдете сега MyFestool акаунта".
    2. Страницата за потвърждаване се отваря автоматично (вашият имейл адрес е предварително попълнен) и можете да определите паролата си, да потвърдите условията за ползване на MyFestool и да щракнете върху "Cъздайте Ваш акаунт".
    3. Сега можете да попълните данните си и да видите всички инструменти във Вашия MyFestool акаунт и да използвате допълнителни функции.
    Как да изтрия служител?
    За да изтриете служител, щракнете върху кошчето за хартия в прегледа на вашата област "Компания редакция". За да не се случи изтриване по погрешка, трябва да потвърдите още веднъж процеса на изтриване. Служителят се информира за изтриването по имейл. Моля, имайте предвид, че така ще се изтрие MyFestool акаунтът на служителя.
    Какви възможности ми предлага функцяита "Компания редакция" в моя MyFestool фирмен акаунт?
    За фирмени клиенти MyFestool предлага възможност да се канят служители с помощта на имейл адреса им. Моля, имайте предвид, че поканата може да се изпрати само ако поканеният имейл адрес още не притежава MyFestool акаунт. Поканеният получава имейл, в който може да приеме поканата и да завърши своя MyFestool акаунт. След регистрирането служителят директно се задава към съответната фирма. След това той може да разглежда всички машини на фирмата и да използва други функции. Моля, имайте предвид, че служителят има същите права и изгледи в MyFestool, както MyFestool акаунта на "гост". По всяко време е възможно да се отстранят отново вече поканени лица. В този случай MyFestool акаунтът на служителя се изтрива.

    Регистриране за гаранция

    Какво е гаранцията all-inclusive?
    С всеобхватните сервизни услуги на нашата гаранция all-inclusive1 Вашият нов инструмент на Festool е напълно осигурен през първите три години и можете да се концентрирате върху това, което е важно: Вашата работа. За да можете да се възползвате от услугите "Пълен ремонт, безплатно"2, "Замяна при кражба", "Оригинална част е гарантирана", трябва да регистрирате безплатно Вашата машина през първите 30 дни след покупката/доставката.
    Моето ново местожителство се намира в друга страна. Продължавам ли да имам право на гаранция all-inclusive?
    Предложението и обемът на услугите на MyFestool и на гаранция all-inclusive1 зависи от Вашето местожителство (не от държавата, в която сте закупили машината) и може да варира според страната. Какви услуги са на разположение във Вашата държава ще откриете в условията за използване на MyFestool и в гаранционните условия на съответната Festool уебстраница на Вашата държава. Преглед на всички държави ще откриете на www.festool.com след избор на желаната държава.
    Дали регистрирането за гаранция all-inclusive е платено? 
    Не, регистрирането за Вас е безплатно. Има само едно условие: Трябва да регистрирате своя инструмент в рамките на първите 100 дни след покупката за гаранцията all-inclusive1. Моля, имайте обаче предвид, че при кражба могат да се начислят разходите за самоучастие, а при ремонт - другите разходи (напр. фиксирана такса за обеззаразяване при Н прахосмукачка).
    Как мога да регистрирам моя инструмент за гаранцията all-inclusive?

    От 01.01.2021 регистрирането за гаранцията all-inclusive1 може да става само от Вас като клиент ексклузивно в MyFestool. Моля, имайте предвид, че Вашият търговец вече не може да поема регистрирането вместо Вас. Можете съвсем лесно да регистрирате Вашия инстурмент в рамките на първите 100 дни след покупката/доставката във Вашия MyFestool акаунт. До MyFestool ще стигнете през нашата уеб страница или през Festool Apps.

    Регистриране през уеб страницата:

    1. Впишете се във Вашия MyFestool акаунт на адрес www.festool.bg/MyFestool.
    2. Формулярът ще откриете след вписване във Вашата лична MyFestool зона в "Регистриране за гаранция" или на този линк: www.festool.bg/myfestool/регистриране-за-гаранция.
    3. Попълнете формуляра в следните полета: Кат. ном., сер. ном. (Ще откриете тези данни върху приложената гаранционна карта или върху типовата табелка на Вашата машина), дата на покупка/доставка (тук можете да въведете само дата, която е макс. 100 дни след покупката/доставката. Моля, въведете датата, която е посочена върху Вашия документ за покупка/доставка). Качете Вашата фактура/Вашия документ за доставка (моля, имайте предвид размера и формата на файла), въведете опционално данните на Вашия търговец и при нужда допълнете своите данни.
    4. Регистрирахте успешно Вашата машина и по всяко време ще можете да свалидте гаранционния сертификат в прегледа на машините.
    Защо трябва да регистрирам сам машината си и защо моят търговец (вече) не може да прави това вместо мен?
    Ние от Festool взимаме насериозно защитата на данните. Ето защо ние взехме решение в бъдеще Вие сами да извършвате регистрирането за гаранцията и съответно сами да взимате решение за обработката на Вашите данни. За целта от януари 2021 г. създадохме за Вас възможност да регистрирате машините си ексклузивно в MyFestool за гаранция. Така ние защитаваме Вас, респ. Вашите лични данни от неволно предаване към нас, но и търговските партньори от грешно боравене с Вашите данни и естествено и нас самите от неправомерно получаване на Вашите данни без Ваше съгласие. В MyFestool по всяко време имате контрол не само върху Вашите лични данни, но и върху Вашите машини на Festool.
    Колко време имам да регистрирам машината си?
    Имате 100 дни след покупката/доставката за регистриране на Вашата машина за гаранция all-inclusive1.
    Какво ми е нужно за регистрирането за гаранцията?
    За целта ще са ви нужни каталожният и артикулният номер (кат. ном. и арт. ном.) на Вашата машина, както и документа за покупка/доставка и MyFestool акаунт.
    Защо е нужно качване на фактура/документ за доставка при регистрирането за гаранция?
    Качването на фактурата е едно от условията за получаване на гаранцията. Това е отразено и в гаранционните условия. Съгласно гаранционните условия регистрирането е възможно в срок от 30 дни след покупката/доставката, на по-късен етап не може да се извърши регистриране. За да може да се отчете датата на покупка/доставка, е нужно качване на валидна фактура, респ. документ за доставка, като това е посочено и в гаранционните условия. Върху фактурата/документа за доставка за нашата проверка са решаващи закупената машина на Festool и датата; безпроблемно можете да задраскате другите данни като клиентски номер, цена и др.
    Ще получа ли потвърждение за регистрацията за гаранцията all-inclusive?
    Да, ще получите потвърждение по имейл и ще можете да видите Вашия сертификат за гаранция след покупката във Вашата MyFestool зона по всяко време, както и да го сваляте за целите на дългосрочната документация.
    Важи ли гаранцията all-inclusive за всички продукти на Festool?
    Гаранцията all-inclusive важи за всички инструменти на Festool и за допълнителни подбрани продукти, като акумулаторни батерии или зарядни устройства. Дали даден продукт може да се регистрира за гаранцията all-inclusive ще познаете по картата за гаранция, която е приложена към продукта в систейнера или кашона. Освен това можете да прочетете на нашата интернет страница във функционалното описание на продуктите ни дали е възможна регистрация. 1
    Мога ли да регистрирам отделни акумулаторни батерии/зарядни устройства за гаранция?
    Акумулаторните батерии и зарядните устройства са принадлежности, но въпреки това се покриват от нашата гаранция all-inclusive1. Акумулаторните батерии и зарядните устройства не могат да се регистрират през онлайн формуляра за гаранция. В случай на гаранционен иск ние се нуждаем от копие от Вашата квитанция за закупуване като доказателство.
    Получих машината си като подарък. Мога ли да я регистрирам?
    За регистрирането за гаранция all-inclusive1 се нуждаем от оригиналния документ за покупка/за доставка като доказателство. Освен това регистрацията трябва да стане най-късно 100 дни след покупката/доставката.
    Закупих машината си втора ръка. Мога ли да я регистрирам?
    Регистрирането за гаранция е на разположение само за машини, които са закупени от търговец на Festool. Ако използваната машина вече е била регистрирана от предишния собственик и все още е в гаранция, можете да възложите при нас прехвърляне на гаранцията. За целта Ви е нужно копие от сертификата за гаранция или намиращия се върху него референтен номер.
    Не мога да открия моята регистрирана машина(и) в прегледа на инструментите. Какво да направите?
    По правило трябва да виждате всички регистрирани за гаранция инструменти и техния гаранционен срок в прегледа на инструментите. Ако обаче регистрирана машина липсва в прегледа, това има следната причина: Ако в миналото сте регистрирали машина без MyFestool акаунт, респ. ако търговецът Ви е регистрирал вместо Вас машината, тя липсва в прегледа. Ако инструмент липсва в прегледа ви, свържете се с нашата клиентска гореща линия на Festool през нашия формуляр за контакт, за да можем да прехвърлим регистрацията на машината върху Вашия нов MyFestool акаунт.