Регистриране за гаранция

    Какво е гаранцията all-inclusive?
    С всеобхватните сервизни услуги на нашата гаранция all-inclusive1 Вашият нов инструмент на Festool е напълно осигурен през първите три години и можете да се концентрирате върху това, което е важно: Вашата работа. За да можете да се възползвате от услугите "Пълен ремонт, безплатно"2, "Замяна при кражба", "Оригинална част е гарантирана", трябва да регистрирате безплатно Вашата машина през първите 30 дни след покупката/доставката.
    Моето ново местожителство се намира в друга страна. Продължавам ли да имам право на гаранция all-inclusive?
    Предложението и обемът на услугите на MyFestool и на гаранция all-inclusive1 зависи от Вашето местожителство (не от държавата, в която сте закупили машината) и може да варира според страната. Какви услуги са на разположение във Вашата държава ще откриете в условията за използване на MyFestool и в гаранционните условия на съответната Festool уебстраница на Вашата държава. Преглед на всички държави ще откриете на www.festool.com след избор на желаната държава.
    Дали регистрирането за гаранция all-inclusive е платено? 
    Не, регистрирането за Вас е безплатно. Има само едно условие: Трябва да регистрирате своя инструмент в рамките на първите 100 дни след покупката за гаранцията all-inclusive1. Моля, имайте обаче предвид, че при кражба могат да се начислят разходите за самоучастие, а при ремонт - другите разходи (напр. фиксирана такса за обеззаразяване при Н прахосмукачка).
    Как мога да регистрирам моя инструмент за гаранцията all-inclusive?

    От 01.01.2021 регистрирането за гаранцията all-inclusive1 може да става само от Вас като клиент ексклузивно в MyFestool. Моля, имайте предвид, че Вашият търговец вече не може да поема регистрирането вместо Вас. Можете съвсем лесно да регистрирате Вашия инстурмент в рамките на първите 100 дни след покупката/доставката във Вашия MyFestool акаунт. До MyFestool ще стигнете през нашата уеб страница или през Festool Apps.

    Регистриране през уеб страницата:

    1. Впишете се във Вашия MyFestool акаунт на адрес www.festool.bg/MyFestool.
    2. Формулярът ще откриете след вписване във Вашата лична MyFestool зона в "Регистриране за гаранция" или на този линк: www.festool.bg/myfestool/регистриране-за-гаранция.
    3. Попълнете формуляра в следните полета: Кат. ном., сер. ном. (Ще откриете тези данни върху приложената гаранционна карта или върху типовата табелка на Вашата машина), дата на покупка/доставка (тук можете да въведете само дата, която е макс. 100 дни след покупката/доставката. Моля, въведете датата, която е посочена върху Вашия документ за покупка/доставка). Качете Вашата фактура/Вашия документ за доставка (моля, имайте предвид размера и формата на файла), въведете опционално данните на Вашия търговец и при нужда допълнете своите данни.
    4. Регистрирахте успешно Вашата машина и по всяко време ще можете да свалидте гаранционния сертификат в прегледа на машините.
    Защо трябва да регистрирам сам машината си и защо моят търговец (вече) не може да прави това вместо мен?
    Ние от Festool взимаме насериозно защитата на данните. Ето защо ние взехме решение в бъдеще Вие сами да извършвате регистрирането за гаранцията и съответно сами да взимате решение за обработката на Вашите данни. За целта от януари 2021 г. създадохме за Вас възможност да регистрирате машините си ексклузивно в MyFestool за гаранция. Така ние защитаваме Вас, респ. Вашите лични данни от неволно предаване към нас, но и търговските партньори от грешно боравене с Вашите данни и естествено и нас самите от неправомерно получаване на Вашите данни без Ваше съгласие. В MyFestool по всяко време имате контрол не само върху Вашите лични данни, но и върху Вашите машини на Festool.
    Колко време имам да регистрирам машината си?
    Имате 100 дни след покупката/доставката за регистриране на Вашата машина за гаранция all-inclusive1.
    Какво ми е нужно за регистрирането за гаранцията?
    За целта ще са ви нужни каталожният и артикулният номер (кат. ном. и арт. ном.) на Вашата машина, както и документа за покупка/доставка и MyFestool акаунт.
    Защо е нужно качване на фактура/документ за доставка при регистрирането за гаранция?
    Качването на фактурата е едно от условията за получаване на гаранцията. Това е отразено и в гаранционните условия. Съгласно гаранционните условия регистрирането е възможно в срок от 30 дни след покупката/доставката, на по-късен етап не може да се извърши регистриране. За да може да се отчете датата на покупка/доставка, е нужно качване на валидна фактура, респ. документ за доставка, като това е посочено и в гаранционните условия. Върху фактурата/документа за доставка за нашата проверка са решаващи закупената машина на Festool и датата; безпроблемно можете да задраскате другите данни като клиентски номер, цена и др.
    Ще получа ли потвърждение за регистрацията за гаранцията all-inclusive?
    Да, ще получите потвърждение по имейл и ще можете да видите Вашия сертификат за гаранция след покупката във Вашата MyFestool зона по всяко време, както и да го сваляте за целите на дългосрочната документация.
    Важи ли гаранцията all-inclusive за всички продукти на Festool?
    Гаранцията all-inclusive важи за всички инструменти на Festool и за допълнителни подбрани продукти, като акумулаторни батерии или зарядни устройства. Дали даден продукт може да се регистрира за гаранцията all-inclusive ще познаете по картата за гаранция, която е приложена към продукта в систейнера или кашона. Освен това можете да прочетете на нашата интернет страница във функционалното описание на продуктите ни дали е възможна регистрация. 1
    Мога ли да регистрирам отделни акумулаторни батерии/зарядни устройства за гаранция?
    Акумулаторните батерии и зарядните устройства са принадлежности, но въпреки това се покриват от нашата гаранция all-inclusive1. Акумулаторните батерии и зарядните устройства не могат да се регистрират през онлайн формуляра за гаранция. В случай на гаранционен иск ние се нуждаем от копие от Вашата квитанция за закупуване като доказателство.
    Получих машината си като подарък. Мога ли да я регистрирам?
    За регистрирането за гаранция all-inclusive1 се нуждаем от оригиналния документ за покупка/за доставка като доказателство. Освен това регистрацията трябва да стане най-късно 100 дни след покупката/доставката.
    Закупих машината си втора ръка. Мога ли да я регистрирам?
    Регистрирането за гаранция е на разположение само за машини, които са закупени от търговец на Festool. Ако използваната машина вече е била регистрирана от предишния собственик и все още е в гаранция, можете да възложите при нас прехвърляне на гаранцията. За целта Ви е нужно копие от сертификата за гаранция или намиращия се върху него референтен номер.
    Не мога да открия моята регистрирана машина(и) в прегледа на инструментите. Какво да направите?
    По правило трябва да виждате всички регистрирани за гаранция инструменти и техния гаранционен срок в прегледа на инструментите. Ако обаче регистрирана машина липсва в прегледа, това има следната причина: Ако в миналото сте регистрирали машина без MyFestool акаунт, респ. ако търговецът Ви е регистрирал вместо Вас машината, тя липсва в прегледа. Ако инструмент липсва в прегледа ви, свържете се с нашата клиентска гореща линия на Festool през нашия формуляр за контакт, за да можем да прехвърлим регистрацията на машината върху Вашия нов MyFestool акаунт.

    пълен ремонт, безплатно

    Има ли изключения, при които услугата не важи?
    Да, има. Става дума за изключения, които можете да проверите сигурно, напр. ако даден инструмент преднамерено е бил повреден или е бил използван трайно в индустриални условия. Всички изключения ще откриете в нашите гаранционни условия.
    Какви права имам, ако не съм регистрирал своя инструмент за гаранцията all-inclusive?
    Като професионален потребител имате 12 месеца, а като частен - 24 месеца право на гаранция по закон. Tя важи за дефекти по материала и производството, които са били налице още при изпращането на нашия продукт. Моля, обърнете внимание на това, че износването се изключва от гаранцията по закон. Ето защо трябва да регистрирате инструмента си при всички положения за гаранцията all-inclusive. Регистрирането за Вас е гарантирано безплатно! 1
    Ще получи в случай на ремонт предварителна оценка на разходите?
    Благодарение на гаранцията all-inclusive всички предварителни оценки на разходите и сметки за ремонт през първите три години вече са минало.2 Единствена предпоставка: Трябва да регистрирате Вашия инструмент в рамките на първите 100 дни след покупката за гаранция all-inclusive.1 След изтичане на гаранцията ще получите по желание предварителна оценка на разходите за всеки ремонт.
    Кои части и дефекти са покрити с тази услуга?
    Дефекти по материала или производството, вкл. всички резервни части и консумативи (по-специално въглеродни четки, сферични лагери, гумени маншети, акумулаторни батерии, зарядни устройства, уплътнителни пръстени, неподвижни кабели и превключватели), както и нужното време за работа. Преглед на всички резервни части и консумативи ще откриете в нашия каталог за резервни части. Всички маркирани с "Да" в колонката "Гаранция" части ще се заменят безплатно.2

    Замяна при кражба

    Пропуснах срока от 5 дни. Ще получа ли въпреки това резервен уред?
    За съжаление не! Можем да Ви предложим тази услуга само ако спазвате нашите срокове.
    Инструментът ми бе откраднат от строителния обект/от автомобила. Ще получа ли въпреки това замяна?
    Дори и ако уредът е бил откраднат от автомобила или на строителния обект, Вие ще получите в рамките на три години след покупката чисто нов уред – срещу самоучастие в размер на 240 BGN нето (без ДДС). За продукти от продуктовата категория Power Station важи различно самоучастие в размер на 1.960 BGN нето (без ДДС).
    Има ли моят резервен уред пълно право на всички услуги по гаранцията all-inclusive?
    Вашият резервен уред получава гаранция all-inclusive за остатъчния период на валидност на същите за откраднатия инструмент. Т.е. ако Вашият инструмент напр. е бил откраднат след години, Вашият резервен уред ще се възползва от гаранция all-inclusive за оставащата година. Регистрацията ще поемем в този случай ние, а вие можете по всяко време да разгледате или свалите Вашия нов сертификат за гаранция във Вашата лична MyFestool зона. Тъй като всеки инструмент само веднъж може да се възползва от защитата от кражба, тази услуга отпада за резервния уред. 1
    Какво трябва да направя, ако моят инструмент е бил откраднат?
    Важно е да спазите валидните срокове. Трябва веднага след кражбата да докладвате инструмента си като откраднат пред полицията. След това в рамките на 5 дни представете на Вашия специализиран търговец жалбата заедно с Вашия гаранционен сертификат. След като проверим случая, ще изпратим на Вашия специализиран търговец нова машина и Вие срещу самоучастие от 240 BGN нето (без ДДС), респ. 1.960 BGN нето (без ДДС) за продукти от продуктовата категория Power Station ще можете да я вземете от него.

    Гарантирани оригинални части

    Трябва ми резервна част. Какво трябва да направя?
    За да откриете правилната резервна част за Вашия инструмент, Вие се нуждаете от точния модел на машината и от каталожния номер (кат. ном.). Тези данни ще откриете на табелката за мощност директно върху Вашата машина и във Вашите гаранционни документи. За да поръчате определена резервна част, моля, обърнете се към нашата клиентска гореща линия на Festool в Контакт.
    Важно указание за употребата на резервни части:
    Моля, имайте предвид, че всички инструменти на Festool се ремонтират по съображения свързани с качеството и сигурността изключително и само от оторизирани сервизи. Ние препоръчваме ремонтът директно да се възложи при нас. По закон е постановено, че след всяко отваряне на корпуса трябва да се извършва "проверка за безопасност съгласно отрасловото DGUV предписание 3+4 и директива DIN VDE 0701/0702". Toва може да се извършва само от специално обучени електроспециалисти. В много случаи за правилния ремонт са нужни и специални инструменти. Моля, обърнете внимание, че всички гаранционни претенции стават невалидни, ако се извършват неоторизирани опити за ремонт. Ето защо изрично съветваме да не извършвате ремонти самостоятелно.
    Възможно ли е след изтичането на 10-те години гарантирана наличност да няма резервна част за моя инструмент?
    За много инструменти имаме на склад резервни части и за много по-дълги периоди от 10 години след края на производство.
    Какво се случва, ако дадена резервна част в рамките на 10 години вече не е на разположение?
    Ние Ви гарантираме, че ще държим на склад резервни части за Вашия инструмент минимум 10 години след края на производството. Ако все пак не успеем да спазим това обещание, Вие безплатно ще получите нов електрически инструмент в замяна.

    Нужна Ви е още помощ за гаранция all-inclusive?

    Моля, обърнете се към нашата клиентска гореща линия на Festool в контакт.
    1. Гаранцията all-inclusive важи за всички регистрирани в срок от 100 дни след покупката инструменти на Festool. Важат гаранционните условия на Festool, които могат да се видят на www.festool.bg/сервиз/гаранционни-условия.
    2. "Цялостен ремонт, безплатно" важи и за акумулаторни батерии и зарядни устройства, но не за други консумативи и принадлежности и разглобени уреди, както и за щети поради неправомерна употреба, използване на неоригинални части и при постоянна употреба водеща до силно износване.