Спазване на закона и почтеност
ТТС очаква от всички свои служители да познават и спазват законите и другите разпоредби, свързани с тяхната работна среда. Това включва и актуалната версия на насоките, изготвени вътрешно от TTS.
Честна конкуренция
Всички служители са длъжни винаги да постигат целите на компанията с честни средства. Поради това те няма да сключват никакви споразумения с конкуренти, клиенти и/или доставчици, които могат да предотвратят или ограничат конкуренцията. Конкурентната свобода на действие трябва да се поддържа по всяко време.
Борба с корупцията и подкупите
Етичните стандарти са известни на служителите и се спазват от тях и в ежедневната им дейност. По-специално, забранено е да се оказва незаконно влияние върху трети страни при бизнес сделки. Не могат да се искат или приемат предимства. За да гарантира това, TTS е изготвила свои собствени насоки и редовно обучава служителите си.

Нашата отговорност за обществото
TTS Group е глобална компания, в която работят хора от различни култури и която признава своята социална отговорност. Марките на TTS оперират в цял свят и ние осъзнаваме, че носим социална отговорност, която приемаме много сериозно. Ето защо TTS е създала структура за съответствие, която гарантира, че се придържаме към правните разпоредби на съответните държави, както и към вътрешните правила и етичните принципи на нашата компания. Като част от групата TTS, Festool действа в съответствие с изискванията за съответствие на групата.
Принципи на нашите действия
Марките на TTS Group се характеризират с високо качество, иновации и близост до клиента. Зад тези постижения обаче се крият и ценности, които характеризират действията и решенията на TTS Group. Тези ценности са:
- Премиум: Ние вършим наистина добра работа за нашите клиенти
- Иновации: Фокусираме се върху разнообразието и се осмеляваме да опитваме нови неща заедно
- Устойчивост: поемаме отговорност за хората и бъдещето
Тези ценности се прилагат както във вътрешните отношения между мениджърите и служителите, така и във външните контакти с клиенти, бизнес партньори и власти. За тази цел създадохме нашия Кодекс за поведение. Ние изрично се противопоставяме на всички форми на принудителен и детски труд и очакваме същото от нашите клиенти и бизнес партньори. Ценностите и принципите, които сме разработили, са задължителни за всички служители и представляват крайъгълен камък на ежедневните ни бизнес отношения, като следва да служат и като насоки за нашите бизнес партньори. Стремим се към дългосрочен растеж, който е ориентиран към нашите корпоративни ценности. Ние действаме устойчиво. Устойчивото действие изисква законосъобразно поведение, което е отразено в нашата структура за съответствие.

Структура за съответствие

Нарушенията на правилата могат да имат сериозни последици за компанията и нейните служители. За да ги избегне, TTS е въвела система за управление на съответствието, която включва мерки за превенция, откриване и реакция. Ясните насоки, редовното обучение, поверителните консултации по въпросите на съответствието и информирането на мениджърите и служителите за съответните въпроси, свързани със съответствието, са основните превантивни мерки. Освен това е създадена система за докладване. Тук може да се докладва за нарушения на съответствието или да се отправят запитвания. Всички доклади се разглеждат поверително.
Разглеждане на жалби
Убедени сме, че откритото обсъждане на опасенията помага да се гарантира, че неправомерното поведение се случва по-рядко или се разпознава и коригира на ранен етап. Ето защо ние ценим открития климат, в който служителите могат да се обръщат към прекия си ръководител, ръководството или доверен орган с критични въпроси без колебание. Ние разследваме всички повдигнати опасения справедливо и без предубеждение и защитаваме лицата, подаващи сигнали за нередности, дори ако докладът не се потвърди.
Бизнес партньорите и други заинтересовани страни също могат да бъдат податели на сигнали и да помогнат за разкриването на нередности. Поради това посочените канали за докладване са отворени и за външни лица, подаващи сигнали за нередности.

Канали за докладване
- Електронна поща:compliance@tts-company.com
- Телефон: +49 7024-804-20888 (AB)
- Писмо: TTS Tooltechnic Systems AG & Co. KG
На вниманието на служителя по съответствието (HV-Z)
Поверително
Wertstrasse 20
73240 Wendlingen Германия - Назначаване на присъствие след като е било назначено
Канали за докладване на специални теми:
Защита на данните/нарушения на данните: datenschutz@tts-company.com
Инциденти в областта на ИТ сигурността: it-security@tts-company.com
Какво се случва при получаване на доклад или жалба?
- Можете да подадете доклада си по електронна поща, по телефона, с писмо или лично.
- Ще получите потвърждение за получаването му.
Докладът ще бъде проверен и ако е необходимо, ще ви бъдат изпратени последващи въпроси.
Колкото повече информация можете да предоставите, толкова по-добре и по-бързо въпросът може да бъде разследван и оценен.
- Ако е налице достатъчно информация, ще бъде започнато разследване.
- Ако разследването потвърди сигнала или жалбата, ще бъдат предприети мерки в съответствие с резултатите.
- След приключване на разследването ще получите обратна информация за резултатите и предприетите мерки.
Управление на жалби LkSG

За да изпълним задължението си за защита на правата на човека и околната среда, сме създали процедура за подаване на жалби, която дава възможност на всички засегнати страни да съобщават за възможни рискове или нарушения в тази област. Процедурата за подаване на жалби е насочена предимно към тези, които страдат от последиците от нарушаване на правата на човека или увреждане на околната среда, свързани с нашите дейности. Лицата, които узнаят за такова нарушение, също имат възможност да ни информират за инцидента. Жалбите в този смисъл могат да бъдат насочени към вече споменатите по-горе канали.
Доклад за прозрачност на TTS Group
Допълнителна информация за спазването на правилата можете да намерите в доклада за устойчивост на TTS Group.